zondag 14 maart 2021

KIC Challenge #151 Sketch!

Hallo allemaal!


KIC Challenge #151 is lopende op ons challengeblog  en in onze facebookgroep 

Kaartjes Inspiratie Challenges

Deze keer hebben we een sketch voor jullie:


Je mag meedoen met 2 kaarten, deze mag je linken onderin het challengebericht op het challengeblog. 
Graag linken naar je kaarten, niet naar je startpagina.
De uitdaging duurt tot 27 maart 18.00 uur.

Hieronder zien jullie mijn bijdrage:

Ik had deze kaart voor mijn vader gemaakt, die op 1 maart jarig was en toen 59 jaar werd.
Hij heeft 2 steirishe harmonica's en is muzikaal, dus vond dit wel een toepasselijke kaart en leuk om de sketch van de challenge hiervoor te gebruiken.

Gebruikte materialen:
  • Donker blauw Cardstock
  • Diverse scrappapier, o.a van Craft Sensations en  nog iets uit de restendoos
  • Diverse stansen , maar weer even niet meer van welk merk ze zijn.


De sponsor van deze uitdaging is Angela's HobbyCorner




Als je geen blog hebt mag je je kaarten plaatsen in onze facebookgroep 
in het daarvoor bestemde album.
Heb je geen blog of facebook dan mag je een goede foto van je kaarten emailen naar renatekaarten@gmail.com of contact opnemen via het contactformulier in de sidebar, dan zet ik je kaarten in de facebookgroep zodat je toch mee kunt doen. 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...