dinsdag 15 september 2020

Solifantjes ADV Romper

 Hallo allemaal!


Ik had het patroon  van de ADV Romper van Solfantjes al een tijdje geleden uit geprint om ermee aan de slag te gaan, maar uiteindelijk is dit er pas zondag van gekomen. 

Voor de fun ben ik weer achter de naaimachine gekropen, met een leuk stofje van

 Omalie's Stoffen

Verder elastische "biaisband"en kam snaps van ali express gebruikt.


Toen ik hem af had en wilde aandoen, ging hij niet over het hoofdje heen, dus toen maandagochtend de elastische band van de hals weer losgemaakt, en deze aangepast zodat deze wel over het hoofd heen pastte. 

Daarom niet meer zo perfect naar mijn idee, maar daarom toch niet minder trots op mijn dochtertje die hem nu hieronder aanheeft. 

 


Ben benieuwd naar jullie reacties, en of tips?



 

1 opmerking:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...