zondag 18 maart 2018

KIC Challenge 116 Maak je eigen Achtergrond!

Hallo allemaal!

2 weken geleden zijn we van start gegaan met 
 KIC Challenge 116, met het thema Maak je eigen achtergrond!

Team groen is vandaag aan de beurt om hun creaties te tonen.

Hieronder zien jullie mijn bijdrage:









De sponsoring wordt deze ronde door mijzelf verzorgd , bestaande uit producten van :



Deze challenge loopt tot en met zaterdag 31 maart 2018 tot 23:00


Meedoen kan uiteraard via onze Facebookgroep of door jullie creatie te mailen naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

----------------------------------------------------------------------------------------

PS: Ik wil jullie erop attenderen dat als jullie via blogs willen meedoen en een creatie willen insturen, dat er dan wel een foto bij moet zijn die ik in het album kan plaatsen, want met alleen een link kan ik de bijdrage helaas niet toevoegen voor jullie. 
Dus er komt dan een foto met verwijzing naar jullie blog op te staan.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat betreft het plaatsen van jullie creaties in onze Facebookgroep even het volgende:


Zou je de volgende challenge je foto in het juiste album willen plaatsen?
Mocht je niet weten hoe dat moet:
Klik op foto's, dan op albums, zoek het juiste album (meestal de eerste die je links boven in ziet) en dan zie je rechtsboven de knop toevoegen.
Zo is het voor ons veel overzichtelijker, alvast bedankt voor je medewerking





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...