zaterdag 20 augustus 2016

Creative Sketchy Girls # Challenge 3!



Hallo allemaal!

Onze tweede challenge heeft 19 deelnemers mogen bereiken, en daar zijn we natuurlijk super blij mee!
Dit is er al 1 meer als onze vorige challenge, maar we hopen natuurlijk bij iedere challenge op meer deelnemers.

Vandaag is het weer de 20-ste van de maand, en dat betekend dat we van start gaan met een nieuw sketch, een nieuwe challenge.

Uiteraard mag je deze ook weer draaien, roteren of spiegelen, zolang de sketch maar duidelijk te zien is.

De sketch kan je hieronder zien:


Hieronder zien jullie mijn bijdrage:




Ik heb gewerkt met een digi van A day for Daisies, die we gesponsord kregen van hun om mee te werken.
Ik had gekozen om deze digi, genaamd Fairy Flower Party.

Deze heb ik gekleurd met de Blendabilities van Stampin'Up!® die op alcoholbasis werken. Dit is een kleurtechniek die ik nog niet zo vaak heb gebruikt, maar vind hem wel erg leuk omdat de kleuren beter uit komen. Maar naar mate ik het vaker zal gaan doen, des te beter het zal gaan. 

Vond het deze ronde ook weer erg leuk om zowel met de digi als de sketch te werken. 


Onze sponsors zijn:
https://www.etsy.com/shop/kjarting


http://adayfordaisies.com/stamps/


Ben benieuwd naar jullie reacties!

Deze challenge loopt tot en met 15 september.

Om de creaties van de andere DT-leden te zien en om mee te doen verwijs ik jullie door naar het challenge-blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...