dinsdag 22 december 2015

Budgettip #001!





 Hallo allemaal!

Een tijdje geleden heb ik met enkele dames van mijn designteams van het Kaartjes-Inspiratie-Challenges- Blog een workshop Panpastel gevolgd bij Noor-design in Waspik.

Daar heb ik enkele panpastels gekocht en ben er mee aan de slag gegaan, maar omdat ik niet het budget heb om van iedere kleur een panpastel te kopen, heb ik iets uitgeprobeerd, wat ook een heel leuk effect geeft.

Dat wil ik graag met jullie delen. 


 Zoals je op bovenstaande foto kan zien heb ik de achtergrond gemaakt met behulp van oogschaduw, en oogschaduw apllicators.


 Bovenstaande foto zie je het resultaat van de achtergrond. Je moet het dan net als de PanPastel fixeren. Ik heb hiervoor de fixatiespray gebruikt, maar dit kan je ook met haarlak doen.
 Daarna probeerde ik de schulpjes aan de buitenkant ook met oogschaduw te kleuren, alleen werkte dit helaas niet zoals ik voor ogen had, dus toen met een sponge-douber en stempelinkt aan de slag gegaan wat je op de foto hieronder kan zien.


 Zoals je op bovenstaande foto het resultaat ziet heb ik natuurlijk geen budgetinkt gebruik, daar ik ooit onafhankelijk demonstratrice ben geweest van Stampin'Up!® 
Maar uiteraard, kan dit ook met goedkopere merken.



En dit is dan de hele uitwerking geworden. 
Heb me overigens laten inspireren door een voorbeeld op pinterest. 

Mocht je na het zien van dit kaartje, de kriebels krijgen om ook iets uit te proberen met deze technieken, en heb je niet het budget om allemaal dure stansen aan te schaffen, kan je de uitgedraaide stansen via mij bestellen.
Voor de stansen die ik bij dit kaartje heb gebruikt (Zijn er 3) komt dat uit op een bedrag van €0,70 excl verzendkosten. 

Ben uiteraard weer benieuwd naar jullie reacties, 
en ik zal gaan proberen om vaker op zoek te gaan naar leuke tips wat onze hobby iets goedkoper kunnen maken. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...