zondag 31 mei 2015

KIC Challenge 60 Vintage/ Bruiloft!




Hallo allemaal! 

Vandaag wil ik jullie meenemen naar challenge nr 60, wat al een week lopende is. 
Deze heeft het thema Vintage/ Bruiloft. 
Ik vroeg mij af of de opdracht wel helemaal duidelijk is omdat we nog maar weinig deelnemers hebben. 
Jullie mogen vintage kaarten maken, of trouwkaarten, ,maar die moeten uiteraard wel in vintage stijl zijn. 




Dit is mijn bijdrage, daar ik vorige week niet op tijd klaar was met mijn kaartje. 
Omdat iedereen juist een vintage trouwkaart gemaakt heeft, en de challenge een breder perspectief heeft heb ik er een gewone vintage kaart van gemaakt. 
Deze heb ik op op bestelling gemaakt,voor een verjaardag, en degene die ze bestelde voor haar dochter wilde graag dat de namen van de kleinkinderen erop verwerkt werden,en dat heb ik dus op een strook verwerkt. 
Het vintageplaatje heb ik via pinterest gevonden. 
Scrappapier van de action. 
En creatables van Marianne Design gebruikt.

Created for you by Kaartjes-Inspiratie Blogs & Webshop!


Ben natuurlijk reuze benieuwd naar jullie reacties!!

Deze challenge loopt nog tot en met zaterdag 6 juni 2015 tot 22:00
We hopen dat jullie nog met veel plezier en enthousiasme mee doen aan deze challenge. 



Om mee te doen en je kaartje te linken ga je naar het challengebericht!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...