zondag 14 april 2013

KIC Challenge 5 Bingo!



Hallo allemaal!

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start op het Challengeblog van Kaartjes-Inspiratie.


Het thema van deze challenge is bingo.


Hieronder mijn bijdrage, die ik al een tijdje geleden gemaakt had, maar nog niet eerder heb getoond, maar door een beetje tijdgebrek, ben ik blij dat nog een creatie had liggen, wat ik hier perfect voor kon gebruiken.


Wat heb ik gebruikt:
  • Wit en Kraft Cardstock
  • Scrappapier van de Action
  • Creatables van Marianne Design 
  • Stampin'Up stempels:  Creatively Yours, nr 122612 , blz 140 in de catalogus  & Papillon Potpourri, nr 123759, blz 115 in de catalogus
  • Classic Stampin'Pads ,blz 152 t/m 156 in de catalogus
  • Meeldraadje
  • Wit satijnen lint
  • Zwart borduurgaren
  • Kant


Ben benieuwd naar jullie reactie's !!




1 opmerking:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...