donderdag 29 november 2012

Duo- Challenge # 21!



Hallo allemaal!

De afgelopen dagen ben ik weer aan de slag gegaan met het patroon van het Duo- Challenge blog .
Zoals de naam al zegt had je dit keer de mogelijkheid om een Kerstboom Cadeau Zakje te maken.



Ik vond het nog een puzzelwerk om hem leuk aan te kleden,maar ben wel tevreden met het eindresultaat.











Wat heb ik gebruikt: 
  • Groen en rood  linnenstructuur cardstock
  • Craft - papier 
  • Scrappapier van DCWV The Christmas Stack (with glitters)
  • Creatables van Marianne Design
  • Joy- Crafts borduurstans van Noor Design!
  • Joy Crafts stansen
  • Nestabilities
  • Satijnen lint
  • Kerst - stempels (Kruidvat)
  • Coloursoft Derwent Kleurpotloden
  • Borduurgaren
  • Eyelets
Ben benieuwd naar jullie reacties!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...