dinsdag 24 januari 2012

Kaartje voor de verjaardag van mijn sjattie!

Hallo allemaal!


Maandag 16 januari 2012 was mijn vriend jarig en werd hij 26.
Op die dag waren we bij hem thuis,en verspreid over de dag kwam zijn vader, zijn broer Roy en een collega van Roy op bezoek,en s'avonds kwam zijn moeder,zusje en haar vriend en mijn ouders op visite.
De dag was wel wat vermoeiend,want de tijd trekt zich lang als je steeds maar moet wachten op bezoek ,maar het was ook wel weer leuk en gezellig om weer iedereen eens te zien.
Voor zijn verjaardag hadden  ik  en mijn moeder samen gefröbeld en kaartjes gemaakt, en ik wil jullie graag het kaartje laten zien wat ik had gemaakt voor Ralf.



Heb crèmekleurig cardstock gebruikt wat een beetje glanzend was maar dat zie je niet zo goed op de foto.Het scrappapier komt uit een vintageblok van de Action.  
De overige dingetjes,zoals het knoopje,het touw, het stukje kant en het 3D plaatje (snoesje) heb ik van mijn moeder.
De tekst is in een tekstverwerkingsprogramma op de computer gemaakt.
Het model kaart is naar een idee van een kaart uit het boek Don & Daisy van Cantecleer Hobbytopper.

Ben benieuwd naar jullie reacties!!



6 opmerkingen:

  1. oo wat een leuk kaartje!

    en nog gefeliciteerd met je vriend!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje hoor meis :D verjaardagen zijn altijd slopend vind ik!

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Kimmie,

    Heel leuk kaartje !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje had je gemaakt voor je vriend!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan! Leuk kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje Kimmie! Ik heb dat papierblokje ook, maar het papier met die grote tekening nog nooit gebruikt, dacht dat het te druk ging zijn. Maar in kleine stukjes zoals jij het brengt is het heel mooi! Thx for shearing!
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...