zaterdag 24 september 2011

Happy Birthday!

Hallo allemaal!


Deze week ben ik weer begonnen met werken,en ben zelfs ook alweer extra dagen aan het werken,dus heb een beetje tijdgebrek voor de dingen die ik nog allemaal had willen doen.
Maar ben afgelopen donderdag gezellig naar mijn ouders gegaan en heb ik met mijn moeder lekker gefreubeld.
Mijn moeder had patronen gekocht bij Sandra's Scrapsels, en ik heb natuurlijk van de gelegendheid gebruik gemaakt om hiermee aan de slag te gaan.
Ik heb een cadeau-envelopje gemaakt voor een vriendin van me die van de week jarig was,en die vanavond haar verjaardag viert.





Hierboven een aantal foto's van de voorkant en de onderste is van de achterkant.
Ik heb hiervoor oranje-roze, lichtgroen en wit cardstock gebruikt,het scrappapier is van First Edition Paper; Daydream by Mindy Terasawa.
De hartjes zijn Creatables van Marianne Design en verder heb ik het nog versierd met 1 grote scrapbloem,eyelets, een touwtje ,en organzalint van 3 mm.
Het tekstvakje heb ik op de computer gemaakt met Microsoft Word.

Hanneke,de candy komt in de loop van de week naar je toe!
Sorry dat ik je zo lang laat wachten erop.


5 opmerkingen:

  1. mooi gemaakt hoor !!!Ik heb nog al een oproep gedaan om een firma op te richten waar je tijd kan kopen, gewoonweg een gat in de markt nietwaar ? hihihi...
    geslaagde creatie in ieder geval,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kimmie,
    wat een leuk envelop-kaartje !
    Ik ken dat hoor dat tijdsgebrek, toch jammer dat er niet meer knutseluren in een dag zitten :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi envelopje Kimmie! En ja, die tijd hé, daar hebben we allemaal wel eens van tekort denk ik!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie vlop heb je gemaakt grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart kim
    erg moi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...