dinsdag 26 juli 2011

1 jaar!

Hallo allemaal!

Zoals jullie misschien al hebben kunnen lezen in mijn twitter berichtjes is mijn opa op donderdag 14 juli overleden en hebben we woensdag de 20ste juli de begrafenis gehad in de kerk van Margraten alwaar hij ook begraven ligt.
Het was een erg zware week,ook omdat mijn vriend er niet kon zijn om mij bij te staan omdat hij vanwege zijn werk een week in Den Helder zat.
Ik heb het hiermee heel moeilijk gehad,ook omdat ik geen enkele steun had aan mijn familie,op mijn ouders na,die hebben me ondanks hun eigen verdriet, toch zo goed mogelijk opgevangen en dat waardeer ik natuurlijk enorm!!En mijn oma was er natuurlijk ook,maar voor haar is het verlies het grootst.
Maar helaas,er komen en gaan mensen in dit leven en hoe pijnlijk het verlies ook is,het leven en de wereld draait door.


Ik ben sinds vorige week donderdag weer aan het werk en dat is wel een goede afleiding want ik vind het erg leuk om te doen.
Afgelopen weekend vroeg een collega me of ik voor haar een verjaardagskaartje wilde maken voor een jongetje wat 1 jaar wordt,en dit heb ik naar beste kunnen vandaag gedaan,en vond het toch weer heerlijk om lekker te freubelen,in de tijd die ik heb.
Ik heb voor dit kaartje verschillende challenges uitgezocht:



Ik heb bij dit kaartje lichtblauw en rood cardstock gebruikt en de teksten afgedrukt op wit cardstock. Het scrappapier is van DCWV The Stack 6, en het stempeltje van The Greeting Farm en dat heb ik weer ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden.
Verder gebruik gemaakt van Nestabilities en een knoopje vastgezet met scrappersfloss.

Ohw ja voor ik het vergeet op mijn andere blog kan je je nog altijd inschrijven voor de blogcandy!!


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Kimmie en gecondoleerd met het verlies van je opa !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan en veel sterkte met het verlies van je opa!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje kim
    erg leuk gedaan
    sterkte met het verlies van je opa
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Kimmie,super stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...