maandag 27 juni 2011

Duo Challenge #7

Hallo allemaal!!

Zoals jullie kunnen zien ben ik weer bezig met deze blog aan te passen en heb ik een andere layout gekozen omdat deze waarschijnlijk wel geopend kan worden in andere browsers dan internet explorer.
Ik moet het wel nog een beetje verder ordenen,maar dat komt nog in de loop van deze of volgende week.

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt voor het Duo-Challenge blog.
Ik had het patroontje opgevraagd maar omdat dit incompleet was,heb ik zelf erg moeten denken en puzzelen om er iets leuks van te maken.
Hieronder een 4- tal foto's.





Ik heb de onderkant zo gemaakt zodat ik het stempelafdrukje (wat ik heb ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden) van links- naar rechts over de kaart kan verschuiven.
Dit was even uitproberen omdat het de eerste keer is dat ik iets gemaakt heb wat beweegbaar is,maar ik vind het zelf wel goed gelukt.
En ik weet natuurlijk nu wel hoe ik het een volgende keer kan aanpakken zodat het nog beter wordt.
Verder nog wat lint, Creative Shapes,een eylet met hierdoorheen scrappersfloss, en een tekst erop verwerkt.

Ben benieuwd naar jullie reacties!!!
Wens jullie nog een mooie avond waarbij jullie kunnen genieten van het ohw zo warme weer vandaag!!


3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Kimmie! Je hebt er iets moois van weten te maken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie mannen kaart.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...