vrijdag 20 mei 2011

Uitnodiging Communie!

Hallo allemaal!

Ik heb al een tijdje geleden verteld dat ik was gevraagd om uitnodigingen te maken voor een communiekantje,maar ik wilde wachten totdat deze verstuurd waren voordat ik ze hier zou plaatsen.
Ik heb zelf een aantal weken geleden de uitnodiging mogen ontvangen,maar heb nog niet de tijd gehad om hem hier te plaatsen.
Nu is het er dan toch van gekomen dat ik ze hier met jullie wil delen.





 
Ik heb ze in 3 kleuren varianten gemaakt.
Het scrappapier is afkomstig van een glitterpapierblok van de Action, en van Papermania The Big One Clare Curd's Signature Range.
Het stempeltje is van de Magnolia Wedding Collection en ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden, en hierbij glittereffecten aangebracht met stickles.
De bloemetjes zijn van Crealies en in het midden heb ik een strass-steentje aangebracht.
De tekst uitnodiging heb ik op de computer gemaakt.




7 opmerkingen:

  1. ik zie dat je net zo verslaafd bent aan magnolia als ik hahah bedankt voor je lieve reactie op mijn blog ben gelijk bijjou gaan kijken en jij maakt ook schitterende creaties zeg

    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zeg leuk dat je hetzelfde kaartje in 3 verschillende kleuren hebt gemaakt
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kimmie!
    Zag net dat je volger geworden bent van mijn blog! Leuk!
    Ik kom meteen eens langs om te kijken wat jij allemaal maakt: mooie kaarten hoor! Die uitnodigingen voor de communie was vast veel werk, erg mooi gedaan! Ik vind bij jou vast inspiratie voor mijn eigen kaartjes.
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit zal wel scoren zijn !!! mooi gemaakt en in verschillende kleuren, dat doe ik ook vaak, anders gaat het snel vervelen...
    veel succes,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaarten ! En goed dat je ze in alle kleurtjes hebt. Voor elke gemoedstoestand een ander kleurtje. Ik wilde je ook nog bedanken voor de leuke reaktie op mijn lichtblauwe kaart. De letters komen uit een knipvel van het paperbloc Marianne design - Eline's babies in 't blauw.

    Nog een fijne dag,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaarten kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe kaartjes en leuk zo in 3 verschillende kleuren, voor elk wat wils dus!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...