zaterdag 25 december 2010

Zalig kerstfeest!

Hallo allemaal!

Langs deze weg wil ik iedereen een heel gelukkig kerstfeest wensen!
En meteen van de gelegenheid gebruik maken om wat kerstkaarten met jullie te delen die ik gemaakt heb voor een bestelling.

















Zo kun je zien dat alleen al wat verschillende sketches heel anders kunnen uitvallen als je steeds weer andere soorten tinten scrappapier gebruikt.
Zou zeggen geniet nog allemaal van deze kerstavond en voor morgen een hele fijne 2e kerstdag gewenst!



2 opmerkingen:

  1. schitterende kaarten kim
    erg leuk gedaan
    ik wens jou en je familie oko og een hele fijne 2de kerstdag
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou ook fijne feestdagen en een gezond 2011 vol plezierige én creatieve momenten.

    Wat een leuke kaartjes allemaal.

    Groetjes,
    Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...