vrijdag 17 september 2010

Nog 1 keer gastdesigner!

Hallo allemaal;

Inmiddels is de nieuwe challenge voor Alphabet Challenge Blog weer begonnen en dit keer met de U van Unusual Stash.
Ook dit keer mocht ik gastdesigner zijn en heb ik met veel plezier aan dit kaartje gewerkt.
Maar zoals de naam van de challenge al zegt, is dit iets heel anders dan jullie van me gewend zijn.


Dit keer heb ik een "jam"potje gemaakt van patchwork met theezakjes en stof. Verder nog geborduurd erbij en ook de tekst Speciaal voor jou is geborduurd.

1 opmerking:

  1. Hoi Kim!
    Wat super leuk zo'n jampotje. Dat heb je prachtig in elkaar gefreubeld meis.

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...