woensdag 29 september 2010

2 Cadeaukokers

Hallo allemaal


Dit keer heb ik eens heel wat anders gemaakt als een kaartje.
Ik had namelijk nog wat pringles-bussen bewaard en had een idee om 2 cadeau kokers te maken.
1tje was voor de verjaardag van een collega, en die andere had ik gemaakt voor een cliƫnt.
Doordat ik bij beide met heel verschillende kleuren heb gewerkt en andere plaatjes zien ze er ook allebei heel anders uit.
Ik had nog nooit eerder kokers bekleed dus was voor mij een hele uitdaging maar was wel blij met het resultaat.
Hoop dat jullie er net zo van zullen genieten als dat ik deed tijdens het maken!










Zoals jullie kunnen zien heb ik van 4 verschillende kanten de foto's gemaakt zodat je een beeld kan vormen van de hele koker.


6 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee, en plezant om kado te geven. Je kan er van alles insteken.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kim,
    wat een leuk idee zeg! Ik had ook al legen bonbondoosjes bewaard, nu moeten de pringlesbussen er ook aan geloven! Hihihi nu nog de tijd om er ook daadwerkelijk iets leuks van te maken....
    Je hebt er hele mooi kokers van gemaakt, daar kun je leuk kleine kadootjes of snoepjes indoen!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er twee prachtige cadeaudozen van gemaakt. Heel mooi gedaan.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er twee prachtige cadeaudozen van gemaakt. Heel mooi gedaan.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw schitterende kokers kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kimmie,
    wat een super leuke cadeau kokers!!
    En bedankt voor je lieve berichtje :)

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...