donderdag 17 juni 2010

For the boys only!

Hallo allemaal

Vanmiddag is een van mijn beste vriendinnen hier geweest en zijn we samen naar andere vriendin gegaan. Daarna gezellig met z'n 2tjes hier gegeten en films gekeken.
Voordat zij kwam was ik weer eens gaan snuffelen naar verschillende challenges waarvoor ik nog een kaartje wilde maken vandaag en om half elf vanavond ben ik eraan kunnen beginnen en inmiddels is mijn kaartje klaar.


De challenges waarvoor ik dit kaartje heb gemaakt:



Bij dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van groen en wit cardstock, scrappapier (weet alleen niet van welk merk), een knoopje vastgezet met scrappersfloss, strass-steentjes, bloemetjes geponst met de Floral Punches van Nellie Snellen en takjespons van Martha Steward; en een 3D plaatje van de Toreads.



8 opmerkingen:

  1. geweldig leuk geworden ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw wat een super leuk kaartje kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this is lovely. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge this week. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cheeky and beautiful too! Thank you for joining us at crafty cardmakers XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card, love the papers and image! Thanks for taking part in the Alphabet Challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brilliant male themed card and perfect for our theme this week...thanks for playing along at Cupcake Craft Challenge :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt er een leuke kaart van gemaakt Kimmie!!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a cute card, I love those papers. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers :o) Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...