woensdag 27 januari 2010

Hoera een zoon!

Hallo allemaal;

Afgelopen week heb ik bericht gekregen dat een vriendin van me bevallen is van haar 2e kindje. Zoals jullie al kunnen raden is het een zoontje geworden met de naam Yannick.
Ik ben dus vanavond weer eens aan de slag gegaan en had echt zin om een baby-kaartje te maken.
Ik had een sketch uitgezocht bij Moving Along With The Times Challenge #30 Sue's Sketch.
Het enigste onderdeel waaraan ik hierbij niet aan mee kon doen is dat er een digi-stamp gebruikt moest worden want ik heb er voor gekozen om een van mijn Stampies-stempels hiervoor te gebruiken wat ik erg toepasselijk vind voor een baby-kaartje.

Verder wil ik nog meedoen aan 2 andere challenges:

Bij dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van bruin en licht-blauw cardstock, 2 soorten scrappapier van DCWV The Stack 6,en een stampies-stempeltje dat ik heb ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden en rondom met zachte pastel-krijt de achtergrond ingekleurd en stickles aangebracht om het wat "mooier" af te werken.
Ik heb een randje gestikt en hiervoor heb ik gebruik gemaakt van In Stitch'z edgy borders templates.
Verder heb ik een tijdje geleden doodle's gekocht van Small Talk Me&My Big Ideas en hiervan had ik de foamtape afgehaald zodat ik ze als mal kan gebruiken,wat je kan terug zien linksonder in de hoek. Hierop heb ik weer een geponst bloemetje geplakt met strass-steentje. Ik heb een bloemenpons van EK- succes gecombineerd met de Flower Punches van Nellie Snellen.
Rechtsonder in de hoek heb ik de tekst Hoera!een ZOON geplakt.
En in de linker- en rechter-bovenhoek heb ik 2 knoopjes vastgezet met scrappers-floss.























Ben natuurlijk heel benieuwd naar jullie reacties.
Tevens ben ik er over aan het denken om binnenkort een candy weg te geven ; maar dit pas als ik de 50 volgers gepasseerd ben.



9 opmerkingen:

  1. hoi kim
    wat een schitterend kaartje
    erg leuk
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wonderful baby card !!Thanks for joining in our challenge.
    hugs tina46
    swf-team

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card and great take on the sketch! Thanks for playing with us at RoP/BnW challenges.

    Hugs,
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous baby card. The image is so sweet and the papers are stunning. Thanks for joining us at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hello there what a fantastic card ,love it .hope you enjoyed your challenge and bloghop for sir stampalot thankyou for joining us love chris xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great job you've done with the sketch. Thanks for joining us at Roses on Paper

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...