dinsdag 12 januari 2010

Delightful Sketch # 14

Hallo allemaal;

Ik had gisteren en vandaag pech met mijn auto,en die is nu in de garage voor reparatie omdat ik woensdag weer moet werken. Dat gaat me helaas best veel geld kosten, maar zonder auto is alles veel moeilijker dus even afwachten of hij dinsdagavond al klaar is. Voor in geval van nood heb ik me wel al op het werk iets kunnen regelen om later te beginnen en is een oom van mij zo lief om me woensdag dan even te brengen.
Ik wilde perse naar huis komen met de bus zodat ik nog een kaartje kon maken, en heb een dank je wel kaartje gemaakt. Dat is toch wel op zijn plaats.
Ik heb diverse challenges bij elkaar gezocht waar ik met deze kaart aan mee wil doen:


Bij deze kaart heb ik met blauw en wit cardstock gewerkt en 1 vel bruin/wit scrappapier van Papermania The Big One Clare Curd's Signature Range.
Ik heb ooit een een embossing mal (EH 1859 sweet romance stencil roses) van Marianne Design van mijn moeder gekregen die ze dubbel had gekocht en deze heb ik nog nooit eerder gebruikt dus ik dacht deze komt nu wel mooi tot zijn recht en hierop heb ik met een blauw lintje met de tekst Thanks er op gewerkt.
Ook heb ik een 3D- plaatje van mijn moeder gekregen van een bloem wat ik erg mooi vond bij deze kleurencombinatie.
Verder in de linker- bovenhoek en in de rechter- onderhoek een wit stoffen bloemetje met daarop blauwe meeldraden die ik heb geponst met mijn Floral Punches en een wit strass-steentje.





































21 opmerkingen:

  1. Beautiful card, that color combo is awesome. Thanks for being a part of our first challenge.

    Fussy and Fancy Girl Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaart:)
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pech heb je meis!!
    Ik hoop dat je autotje snel gemaakt is.

    Enne..dat kaartje is echt prachtig!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje. De kleuren passen inderdaad goed bij elkaar.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey meis!

    wat vervelend dat je auto stuk is gegaan, hopelijk vallen de kosten mee en is hij vandaag wel weer gemaakt!? Hier gaat alles wel oke, niet veel denderend nieuws maar beter geen nieuws dan slecht nieuws toch! ik zou vandaag nog even achter dit weekend aangaan, nog niks gehoord, laat het je snel weten!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful card, I ove the punching. Gorgeous!

    Thanks for joining us at Fussy and Fancy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card Kim!! Thanks for joining us at Delightful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a lovely card. Thanks for joining us at Delightful Sketches.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is beautiful--I love the die cut and flowers. Thank you for joining our first challenge at Fussy and Fancy Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat balen zeg van je auto!! Je kaartje is wel prachtig.. normaal hou ik niet zo van bloemen, maar deze is echt super!! xxx liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  12. stunning card kimmie,love it ,you blog is fab ,thanks for becoming a follower of my blog and good luck in the candy draw
    lalkygirl
    x x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje en wat balen dat je auto stuk is. En hopelijk is hij gauw weer gemaakt.

    GR Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Kimmie
    A beautiful card,thankyou for joining us at CraftyCatz for this week's challenge,
    hugs Dianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stunning card Kimmie, thank you for sharing it with us at Crafty Ann's
    Ann x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vindt hem prachtig, mooie kleurencombi en leuk gedaan met die bloemen. Bedankt voor het meedoen met Delightful Sketches.

    Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card Kimmie. Thank you for sharing it with us at Crafty Ann's challenge.
    Beryl xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very pretty!! thanks for joining us at Delightful Sketches.
    hugs,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful...love the colors! Thanks so much for joining us at Creatilicious.

    Abby:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. lovely card, great butterfly, thanks for joining in with craftycatz, x carol

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...