woensdag 25 november 2009

Nog 2 Kerstkaartjes


Hallo allemaal;

Zoals in mijn post van gisteren had ik al verteld dat ik en mijn moeder afgelopen maandag kerstkaarten hadden gemaakt.
Nu heb ik wat betere foto's kunnen maken, dus nu volgen de andere 2 kerstkaartjes.
Ik heb hierbij gebruik gemaakt van Challenge 24 - Marlene’s Sketch  en van Lili of the Valley Challenge 41.




















































Hierbij heb ik voornamelijk gebruik gemaakt van scrappapier van My Minds Eye en nog wat andere soorten.
Bij kaart 1: de kaart nog verder versierd met stickerband (verkrijgbaar bij de Xenos), bloemenponsen en strasssteentjes en 3D plaatje wederom van Marjolein Zweed.
Bij kaart 2: veel verschillende soorten scrappapier gebruikt en als versiering 3 gouden glittersterretjes. Het plaatje is wederom van Marjolein Zweed.

3 opmerkingen:

  1. Kimmie your card is beautiful, such pretty paper and colours
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your cards are just cute! Love your color combo! Thanks for joining the SB challenge and hope to see you in the next one too! Have a wonderful day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi kim
    wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt zeg ;)
    heel erg leuk
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...