donderdag 8 oktober 2009

Whiff Of Joy

Hallo allemaal,

Ik ben de afgelopen dagen weer lekker creatief bezig geweest en heb een kaartje gemaakt voor de Whiff of Joy challenge.

































Hierbij heb ik gebruik gemaakt van een stuk DCWV Classique scrapvel, van een glitterpapier blog en ander achtergrondpapier.
De vakjes heb ik gestikt.
Heb een stempeltje gebruikt van  Whiff of Joy. Ze heet dromende Willow met een bloemenboeketje.
Deze heb ik ingekleurd met Coloursoft Derwent kleurpotloden.
De stempellijnen heb ik wederom over getrokken met een zwarte fijnlijner omdat ik vind dat dit een mooie effect geeft.

5 opmerkingen:

  1. Ja!! en daar is ie dan! Hij leuk geworden meis!!

    Knuf & kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola Kimmie, gracias por visitar mi blog y participar en el Candy, tienes un hermoso blog y tus tarjetas son lindas, recibe un saludo desde México.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Kimmie! Dankjewel voor je berichtje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A wonderful card, such pretty papers. thank you for joining us at woj.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card, such wonderful detail. Thanks so much for joining us at WOJ this week x

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...