woensdag 19 oktober 2022

KIC Challenge #Wereld Kaartenmaakdag 2022 - Maak een babykaart!

Hallo allemaal!

Voor de  Wereld Kaartenmaakdag 2022 op 1 oktober hadden we bij KIC een extra Challenge. 

Die was eerder van start gegaan op 24 september 2022 en liep tot 1 oktober 2022.

 


Het thema van deze extra uitdaging luidde: 

Maak een babykaart



Ik had mijn bijdrage nog niet hier met jullie gedeeld, maar omdat ik afgelopen week begonnen ben met mijn blog weer bij te werken, wil ik nu deze nog met jullie delen .


Ons designteamlid Elly had voor de winnaar, een super leuke prijs ter beschikking gesteld.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...