zaterdag 8 januari 2022

Bumbafeestje!

 Hallo allemaal!

Ons dochtertje is 26 december 2021 jarig geweest.

Ze werd toen 2 jaar, en om die reden ben ik van tevoren creatief aan de slag gegaan met mijn naaimachine en de Silhouette Curio en heb ik voor haar een Bumba-pakje gemaakt. Bestaande uit een jurk en een mutsje. Dit kreeg ze met haar verjaardag en mocht ze als eerste uitpakken.

Deze fotocollage is vandaag gemaakt bij Savannah’s kinderopvang waar ze elke zaterdag naar toe gaat.

Eveneens hadden we voor haar een heliumballon en een plastic servies setje van Bumba cadeau gedaan; en had ik 1 van haar peettantes benaderd voor het maken van een Bumba-taart.

De traktaties voor de opvang waar ze naartoe gaat, heb ik zelf gemaakt in het thema Bumba, maar hiervoor had ik een website gevonden waar je traktaties kan uitprinten, knippen, en in elkaar moet zetten.

Vond het super leuk om hiermee bezig geweest te zijn, vooral omdat mijn dochtertje niet meer te scheiden is van het Bumba-pakje. Ze wilt het het liefst elke dag aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...