dinsdag 23 februari 2021

KIC Bloghop #2 Feest!



 Goedemorgen allemaal!


Kaartjes Inspiratie Challenges Blog
viert deze maand haar #150 ste uitdaging.
Met het thema: Feest

Maar eerst wil ik jullie even mee terug nemen in de tijd:
****************
Ik ben Kaartjes Inspiratie Challenges Blog gestart op zondag 17 februari 2013.  
Degene waar ik dit samen mee had opgezet, heeft zich vrij snel terug getrokken. 
Het enige wat ik nog weet was dat haar naam Claudia was, haar achternaam ben ik kwijt, en ook haar blog is er niet meer.
Hier mijn eerste creatie die ik toen had gemaakt:

 En de link mijn eerste blogbericht voor deze challenge.

Ik heb altijd veel steun gehad van de designteamleden die mij bijstonden om het challengeblog draaiende te houden. 
Degene wat ik er naast mij het langste bij zit is Astrid.
Met haar kon ik altijd goed overleggen over ideeën. 

Eind 2019 heb ik het stokje overgedragen aan Renate, zij is de beheerder van het challengeblog.
Ik vind dat zij een ontzettende pluim verdiend en een virtueel applaus, over hoe ze het aanpakt. 
Ik ben ontzettend trots op haar, hoe ze "mijn kindje" nieuw leven heeft ingeblazen en naar een hoger actiever niveau heeft getild! 
Zelf zal ik altijd deel blijven uitmaken van het team, en daar waar ik haar kan ondersteunen help ik haar. 
(Denk hierbij aan het maken van de banners of gadgets die je kan meenemen voor je blog.)
***************
Nu komen we weer terug bij vandaag:

Vandaag hebben wij een bloghop voor jullie.
Zo kun je kennis maken met onze designteam leden.

Hieronder zien jullie mijn creatie die ik heb gemaakt voor de bloghop:


Gebruikte Materialen:
  • Wit Cardstock
  • Scrappapier van Forever Friends
  • Diverse tekststempels van Stampin'Up!
  • Labelapparaat van Brother  om zelf nog wat teksten toe te voegen
  • Stempels van Lawn Fawn
  • Zig Clean Color Real Brush Markers
  • Stampin'Ink Pad: Kleur Lucky Limeade
  • Houten embellishments 



Van hier uit gaan jullie naar Darline.

Veel plezier met het hoppen.
============================

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk feestelijk kaartje Kimmie. Leuk gedaan
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je allereerste creatie en de creatie van nu is ook mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een en al vrolijkheid op je kaart. Superleuk gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke feestelijke kaart heb je gemaakt ! Leuk om het startersverhaal achter het blog te lezen, en mooie eerste kaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk om te lezen hoe je begonnen bent. Je kaartje vind ik superleuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtig vrolijk kaartje Kim super leuk met die dieren harmonie

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What fun to start a challenge blog and see it grow. I am a very new player but I am having fun. Your card is awesome. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje met de leuke diertjes
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellig en feestelijk kaartje! Gefeliciteerd met de 150e uitdaging! Ga zo door zou ik zeggen! Veel succes! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig verhaal Kim, wat zit je al lang bij KIC.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik heb hem grotendeels opgestart, maar ben zo blij dat Renate hem heeft willen overnemen en om te zien dat ik toch mijn steentje bij kan dragen maar niet al dat regelwerk hoef te doen. Met name nu tijdgebrek. En ik zie het blog, de deelnemersgroep en de mogelijkheden alleen maar groeien. Dat doet mij goed en vind ik leuk!

      Verwijderen
  11. Prachtig kaartje Kimmie en proficiat met 150e challenge , enjoy
    Fijn weekend groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...