vrijdag 4 september 2020

Afscheid met een lach en een traan.

 Hallo allemaal, 


We hadden op het werk nog niet zo lang een nieuwe zoco (Zorgcoördinator), ze was jong, inspirerend en kortgezegd een topmeid!

Iemand die ik op de korte tijd dat ze bij ons gewerkt had, in mijn hart heb gesloten. Ze heeft me op een moment gesteund dat het even wat moeilijk liep, en heeft mij ontzettend goed hierin begeleid. 

Het heeft me wel even wat traantjes gekost toen ik hoorde dat ze ons ging verlaten, omdat ze de mogelijkheid kreeg om als vaardigheidsinstructeur te gaan werken op het Vista College in de regio Heerlen. 

Omdat ik haar zo waardeer, was ik aan de slag gegaan met een kaart voor haar.



Heb er natuurlijk nadat ik de foto gemaakt heb nog een tekst bij geschreven, maar dat vind ik iets  persoonlijks. 

Soms zeggen ze, werk en privé moet je gescheiden houden, maar in dit geval hoop ik dat uit het oog niet uit het hart  betekend, want ze was een topper in haar vak, en weet zeker dat ze ook nu weer zal gaan shinen!
Het lijkt me super leuk om haar nog een beetje te blijven volgen, en wie weet, op een dag samen een kop koffie te drinken of een hapje te eten. 

Maar men weet nooit van te voren waar je pad naar toe leidt. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...