zondag 6 november 2016

KIC Challenge 96 Bingo!




Hallo allemaal!

Helaas hadden we voor KIC Challenge 95 Prinsen en Princessen niet zoveel deelnemers. 
Maar we zijn er vandaag weer met een nieuwe challenge!

Deze keer met het thema Bingo. 

De Bingo:


Het is de beurt aan team roze om hun creaties te tonen:

Hieronder zien jullie mijn bijdrage:



Hierin kunnen jullie de combinatie 
Lint - Paars - Metalen Accesoire
terugzien.








Ik heb dit schilderij gemaakt voor mijn nichtje ter nagedachtenis  aan haar vader, omdat het 9 november 2016 de 5e sterfdag was van haar vader/ mijn oom. 
Heb hierin mijn foto bewerkingsprogramma (GIMP) goed kunnen leren kennen en vriendjes ermee moeten worden, want de gebruikte foto is ontstaan uit 3 foto's.

 Deze heeft ze inmiddels al gezien. 



Onze sponsor is :

https://scrap-co.nl/

Onze challenge loopt tot en met zaterdag 19 november 2016 tot 23:00.

Meedoen kan via onze Facebookgroep, of door jullie creatie te sturen naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...