maandag 20 juni 2016

Creative Sketchy Girls # Challenge 1!



Hallo allemaal! 

Ik mag jullie een leuk nieuwtje vertellen.
Ik zit namelijk sinds kort in het designteam van Creative Sketchy Girls, en we starten vandaag met de eerste challenge.

Onze eerste sketch, deze mag je draaien, roteren spiegelen, zolang we deze maar herkennen:


Hieronder zien jullie mijn bijdrage:



De digi die ik gebruikt heb hebben we gekregen via de sponsor. We konden uit verschillende een keuze maken , en ik heb voor het glas gekozen.


Omdat ik er een beetje vakantie gevoel kreeg bij het zien van dit glas, had ik het idee om er een beetje hawai stijl van te maken,  wat je kan zien in de kleuren.

Het afdrukje is in gekleurd met de Stampin'write markers.


Onze eerste sponsor is de getalenteerde Andrea van Sheep Ski Design. 
Zij geeft de winnaar 3 digi van haar Etsy shop. 
Deze kan je hier vinden.


Deze challenge loopt tot en met 15 juli 2016.
We zouden het natuurlijk leuk vinden als jullie mee doen!


5 opmerkingen:

  1. Supertoffe kaart, Die rand vind ik supertof gedaan. Leuk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt ook voor het glas gekozen en prachtig ingekleurd. leuk met de krans erom heen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met jullie blogg ik hoop toch nog een keer de tijd te vinden om in julie team mee te mogen doen .gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the die you've frames my image with - very cool :D Don't forget to enter your card into my Facebook challenge https://www.facebook.com/groups/1730005463906336/
    Andrea x
    SheepSki Designs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi
    mooi kaartje
    tof dat je er mee voor zorgt dat onze challenge een succes wordt
    grtjs Lisbeth
    DT Creative Skethy Girls

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...