zondag 14 februari 2016

KIC Challenge 79 Borduren!




Goedemorgen allemaal! 

Wat is het super om te zien dat onze valentijns-challenge maar liefst 60 deelnemers had, en wat ik op de foto's kan zien, heeft iedereen er iets moois van gemaakt! 
Daarom wil ik iedereen hartelijk bedanken voor hun bijdrage!! 

Vandaag gaan we van start met challenge 79, met het thema borduren.

Voor deze challenge zou team groen zijn, maar omdat niet iedereen doet borduren, hebben we voor de borduurchallenges, een borduurteam samengesteld.

Hieronder zien jullie mijn bijdrage:






We hebben 2 sponsors voor deze challenge:

http://www.disdigistamps.com/


http://karinscreations.nl/








De borduurpatronen waar wij mee hebben gewerkt hebben we gesponsord gekregen door Karin, en zij zal enkele borduurpatronen sponsoren aan de winnaar van de challenge.

De digi's die disdigistamps zal sponsoren,zullen gewonnen worden door de nr 1 van de top 3.

Hoop ook weer dat er met deze challenge weer heel veel deelnemers gaan meedoen! 

Deze challenge loopt tot en met zaterdag 27 februari 2016 tot 23:00, 

Doen jullie weer mee? 

Ga voor het zien van de overige creaties van mijn designteamleden, en om mee te doen door naar het challenge-bericht.



1 opmerking:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...