zondag 24 november 2013

KIC Challenge 21 Winter (Geen kerst)!



Hallo allemaal!

Wat vliegt de tijd!! Vinden jullie ook niet? 
We gaan alweer van start met Challenge 21, met het thema winter, maar dit mag GEEN kerstkaart zijn!!



Hieronder mijn voorbeeld:



Mijn werkwijze:

Ik heb een achtergrond afbeelding wat ik bij winter vond passen op Pinterest gezocht en deze in een wordbestand op een cardstock formaat van 13,5 bij 27 cm ingevoegd. Daarna ben ik op zoek gegaan naar een borduurpatroon en heb deze  eerst bijgesneden en toen in het zelfde bestand "geplakt" en vervolgens dit uitgeprint.
Patroon geprikt en geborduurd in combinatie met kraaltjes. Verder nog sneeuw aangebracht, een Magnolia Stempel en een Vogel gestempeld en ingekleurd met Stampin'Write Markers, een geponst uiltje erbij en een uiltje van klei, waarvan oogjes en takje ook weer gekleurd met bovengenoemde markers. 
Een stempeltje van Whimsy Stamps met de tekst Winter Wishes erop verwerkt, en wat ijskristallen gestanst en versierd met Parels;  die gemaakt zijn met de parelpen. Ook het hekje is gestanst. Dit zijn Creatables van Marianne Design. 
Nog een strikje en een bedeltje aangebracht en om de kaart een inktrandje aangebracht met een Classic Stampin'Pad en een douber. 

Vond het nogal een lastig kaartje, en ben jammer genoeg niet helemaal tevreden, maar ben benieuwd naar jullie mening!


De sponsor voor deze challenge is:

Zij zullen een cadeaubon t.w.v €15,- sponsoren! 

Wie wilt deze kans nou niet krijgen om zoiets te winnen??


Deze challenge loopt tot zaterdag 7 december 2013 - 20:00.

Doen jullie weer mee met onze uitdaging?? 


Voor de overige voorbeelden en het meedoen aan onze challenge; wil ik jullie doorverwijzen naar het Challengeblog





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...