zondag 29 september 2013

KIC Challenge 17 Alles Mag!

Hallo allemaal !

Graag wil ik mededelen, dat Miranda van designteam roze, besloten heeft te stoppen als designer voor ons challenge-blog.

Graag wil ik dan ook  eerst even van deze gelegenheid gebruik maken om haar te bedanken voor haar inzet vanaf dat we dit blog zijn opgestart en wil haar veel succes wensen voor de toekomst! 





We gaan weer van start met onze 17e Challenge , en dit keer weer het thema Alles Mag!

De voorbeelden van designteam groen kunnen jullie op het Challenge-Blog van Kaartjes-Inspiratie  vinden. 


Hieronder mijn bijdrage.




Dit kaartje heb ik gemaakt bij de Make & Take bij de demo-dag van Harlekino in Gulpen.


Deze werd gegeven door Annie Franssen.

Ik heb gebruik gemaakt van Panpastels, Ranger  Archival Inkt en Fixatiespray.
Ook een stempel van een vlinder waar ik het merk even niet van weet en van Dutch Budaboo stencils. 

Thuis heb ik het kaartje nog afgewerkt met wat leuke Stampin'Up stempels, Classic Stampin'Pads , en Pareltjes. 


De sponsor voor deze challenge is :



Zij sponsort onderstaande stempel en er zal nog iets anders bij komen wat nog even een verassing blijft. 



Doen jullie weer mee met deze uitdaging?? 

Deze challenge loopt tot zaterdag 12 oktober 2013 20:00 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...