zondag 4 augustus 2013

KIC Challenge 13 Vlinders



Hallo allemaal!

Zijn jullie ook zo aan het genieten van het warme weer?
Hier in ieder geval kan ik er heel erg van genieten, maar de nachten zijn lang, want door de hitte zullen we wellicht allemaal slechter en minder slapen, dus kan ook heel vermoeiend zijn!

We gaan vandaag weer aan de slag met KIC Challenge 13 met het thema Vlinders op het Challengeblog van Kaartjes-Inspiratie

Het is dit keer de beurt aan team groen.




Hieronder zien jullie mijn bijdrage: 


   Kim


Wat heb ik gebruikt bij bovenstaand kaartje:
  • Wit en donker roze/ fusshia cardstock
  • Diverse soorten scrappapier
  • Digi-Stamp Big Eye Big Head Dolls Digi bELINDA bEEHIVE By Sherri Baldi
  • Stampin' Write Markers
  • Strass-steentjes
  • Stickles
  • Nieuwe vlinder mal van Noor-Design
  • Tekst stempel van Pinterest.



Dit keer hebben wij weer 2 sponsors:

Zij zullen een cadeaubon sponsoren t.w.v €10,-

en 


Zij sponsort leuke digi- stamps. Hoeveel dat weet ik nog even niet precies, maar zodra ik dit weet zal ik dit vermelden.

Je kan deze in de creatie's van het vaste team terugzien, want we hebben allemaal met een digi van haar gewerkt , zodat we jullie kunnen laten zien wat je ermee zou kunnen en hoe ontzettend gaaf haar digi-stamps zijn!


Deze challenge loopt tot zaterdag 17 augustus 20:00.
Willen jullie meedoen met deze leuke uitdaging ga dan naar het challengeblog


De winnaar van de challenge krijgt de prijs van het Creapaleis en degene wat op nr 1 komt te staan van de top 3 komt deze ronde in aanmerking voor het prijsje van Sherri Baldi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...