dinsdag 26 maart 2013

Duo-Challenge #25!



Hallo allemaal!

De afgelopen dagen ben ik nogal druk bezig geweest.

We zijn afgelopen vrijdag met de bus naar Frankfurt geweest naar het kantoor en magazijn van Stampin'Up, en daar heb ik vele leuke collega's leren kennen.
Allemaal mensen die net als ik graag van hun hobby hun werk willen maken, of er iets mee willen bijverdienen.

Hieronder enkele foto's van het uitstapje!










Dankzij Kety, een collega Demonstratrice uit Heerlen, hebben we dit mogen meemaken, en ze had alles tot in de puntjes georganiseerd, chapeau hiervoor!



Gisteren heb ik gelukkig heerlijk kunnen freubelen aan het nieuwe patroon van Duo-Challenge #25.


Zie hierboven het resultaat.

Daar ik Onafhankelijk Demonstratrice ben van Stampín 'Up! kunnen jullie zien dat ik ook bij dit patroon weer heb gewerkt met materialen van Stampin'Up!
  • Stempelset Madison Avenue, artikelnummer 129660. Deze was uit de Sale-a-Bration die tevens afgelopen vrijdag 22 maart 2013 is geëindigd.
  • Stempelset A Fitting Occasion, artikelnummer 127049, voor €36,95,  pagina 101 in de catalogus.
  • Classic Stampin'Pads, Brights Collection, art.nr 126987, voor €59,95, pagina 153 in de catalogus.
Al het overige zijn van andere merken.







1 opmerking:

  1. Het was idd een zeer geslaagde dag en erg leuk om colkegas te ontmoeten. Je kaartjes zijn super leuk geworden...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...