donderdag 7 februari 2013

Kaartje voor de verjaardag van mijn oom!


Hallo allemaal!
Mijn oom was 29 januari jarig en werd 59 jaar & omdat we bij hem op visite gingen moest er natuurlijk wel een kaartje gemaakt worden.




Wat heb ik gebruikt:
  • Bordeaux Rood glans cardstock
  • Verschillende soorten scrappapier van bij mijn moeder,waarvan ik het meer weet.
  • Een zig-zag steek geborduurd met Bordeaux Rood Madeira Garen, gemaakt m.b.v Marianne Design Quilt Stencils
  • Stamp'in Up! Mixed Bunch, in de catalogus te vinden op blz 94, artikelnummer 125537 voor €26,95.
  • Classic Stampin'Pads van de Neutrals Collection, in de catalogus te vinden op blz 156, Kleur Chocolate Chip en Soft Suède ; los te koop voor €6,50.
  • Fabulous Phrases Clear Mount Set, (Catalogus; pagina 133, artikelnummer 120501 en dit kost €36,95)
  • Touw
  • Een knoopje. 

Mijn oom belde me de dag erna s'avonds nog op om me te bedanken voor de mooie kaart, hij vond ze echt heel mooi zei hij!
Wat vinden jullie ervan? 





1 opmerking:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...