dinsdag 1 januari 2013

Happy New Year!!


Hallo allemaal!

De eerste dag van het nieuwe jaar zit er weer bijna op, maar toch wil ik jullie langs deze weg nog even snel een gelukkig nieuwjaar wensen!





We waren eigenlijk de 23ste al begonnen met kerst vieren, toen hadden we de avond kerst gevierd bij mijn schoonzusje en haar vriend, samen met mijn schoonbroer en zijn vriendin en niet te vergeten mijn schoonvader. Hier hadden we gegourmet, en alles was tip top verzorgd!
Ik zelf heb met de kerst gewerkt, en we hebben 1e kerstdag met mijn schoonmoeder, stiefvader, schoonzusje en haar vriend gegourmet s'avonds. 
Dit was ook wel erg gezellig.

30 December was mijn verjaardag.
Omdat mijn vader moest werken tot 20:00 op de dag zelf had ik hen de dag van tevoren uitgenodigd om te gaan uit eten met ons 4-tjes bij Oma's Güte Kuchen in Herzogenrath in Duitsland, net over de grens bij Kerkrade.
Dit was heel gezellig.



De dag zelf heb ik ook nog bezoek gehad, van mijn oma, schoonpapa,en de rest van het clubje van de 23ste, en José en Jacques. Was wederom ook een leuke avond.
Hiervan heb ik geen foto's.

Oud en Nieuw hebben we samen met Suzie, Vera en Stefan door gehouden in Kerkrade bij mijn vriend thuis. Hij woont in een flat en je kan vanaf hier ook heel veel mooi vuurwerk zien, ook al ben ik er bang voor,maar goed gelukkig is dat maar 1 keer per jaar.
We hadden het heel gezellig, en Suzanne en Stefan hadden beide vuurwerk afgestoken.
Vera en Stefan waren rond de klok van 3:00 naar huis gegaan en Suzanne is bij ons blijven logeren.
Vanmorgen nog samen ontbeten, en daarna is ook zij weer naar huis gegaan.
Wij hebben toen nog de nodige familie-bezoekjes afgelegd.



Ik ben nu toch ook wel weer blij dat na vandaag de drukke dagen van kerst, mijn verjaardag op 30 december en oud en nieuw weer voorbij zijn.
Hoe waren jullie dagen geweest?
Hebben jullie oud en nieuw leuk doorgehouden?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...