donderdag 25 oktober 2012

Vakantie gehad en diverse kaarten!


Hallo allemaal!

Is alweer een maandje geleden dat ik hier mijn creaties met jullie deelde,maar dat komt omdat we vakantie hebben gehad.
We zijn op vakantie geweest naar Santa Susanna in Spanje van 1 tot 10 oktober.
We verbleven daar in Hotel Sirius en dit was een super hotel!!
We hadden iedere dag rond de 25 a 28 graden, hebben 4 markten bezocht,waarvan een grote zigeunermarkt, we zijn een dagje in Barcelona geweest, en we hebben ook regelmatig bij het zwembad gelegen of langs de boulevard richting Malgrat de Mar gelopen.
Hebben daar hele lieve leuke mensen leren kennen uit Engeland,waar ik nu nog steeds contact mee heb.
Is zo een schat van een meid!! En ook haar moeder is zo een lieve vrouw,dat hou je niet voor mogelijk.




Nadat ik terug was van vakantie,hadden we nog een paar daagjes thuis en heb ik geprobeerd om de aandacht aan Ralf te geven en niet steeds met mijn hobby bezig te zijn.

Direct nadat onze vakantie voorbij was moest Ralf weer voor 3 weken naar Den Helder, waarvan hij dan wel de weekenden thuis zou zijn. Er zijn nu 2 weken om en morgen komt hij voor het weekend naar huis.
Heb de afgelopen 2 weken niet stil gezeten, en heb 3 kaartjes geborduurd met 3D plaatjes erbij, en vandaag heb ik een kaartje moeten maken voor een vrouw op mijn werk. Haar kleindochter werd gedoopt.
Ik vond deze bijzonder moeilijk, aangezien ze al een geboorte kaartje had gegeven.
Gisteren maar even gevraagd of ze wat aanwijzingen voor me had, en toen zei ze dat ze het leuk vond als ik een kaart zou maken met de kikker en de gouden bal.
Dus gisteravond maar gaan googlen op internet en uiteindelijk een geschikt plaatje gevonden.

Hieronder de 4 kaartjes en dan kan je ook het resultaat zien van de laatste waar ik over vertelde. 





Ben natuurlijk benieuwd naar jullie reacties!!





4 opmerkingen:

  1. Leuke vakantie geweest meis,leuk dat jullie ook dat meisje en haar moeder uit england hebben leren kennen.je bent weer lekker aan de slag geweest met je kaarten.leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vakantie geweest meis,leuk dat jullie ook dat meisje en haar moeder uit england hebben leren kennen.je bent weer lekker aan de slag geweest met je kaarten.leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er echt weer super uit meis! Ook fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou je hebt hele mooie kaartjes gemaakt hoor en zo te zien een fijne vakantie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...