woensdag 19 september 2012

Kreadoe!



Hallo allemaal!

Zoals je ziet wordt er op 31 oktober tot 4 november de Kreadoe gehouden in Utrecht.
Ik heb met nog een aantal andere meiden waarmee ik veel op twitter zit afgesproken om elkaar te ontmoeten, en samen naar de Kreadoe te gaan.

Omdat ik op steeds meer vlakken creatief ben,kijk ik hier heel erg naar uit omdat je bij de Kreadoe van alles wat hebt en heel veel ideeën kan opdoen. 
Daarom lijkt het me ook super leuk om mijn blog in te picture te zetten!! 
En mee te doen aan de creablog wedstrijd van de Kreadoe waarmee ik kans heb om een dag lang hun vip-blogger op de beurs worden en een gratis entree kaartje kan winnen.
Hierdoor kan mijn blog ook meer naamsbekendheid krijgen, en wat is er nou leuker dan dat?? 

Ik zou het heel leuk vinden als je op mijn blog stemt, en mocht ik bij de top 5 komen, dan kan er ook wel een blogcandy van af!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...