maandag 24 oktober 2011

Scrapdag ScrappersDesign!

Hallo allemaal!


Afgelopen zaterdag is Ralf zo lief geweest om me naar Eindhoven te brengen  (en natuurlijk ook te halen) voor de scrapdag van de club  Scrappers-Design van Patricia.
Dit was voor mij de eerste keer,en hier ontmoette ik dus Patricia,Jans,Regina,Hetty, Marie-José,  en Ineke.
Dit was een super leuk clubje en het was een hele creatieve en gezellige dag.
Marie-José had ons super goed ontvangen en voorzien van spijs en drank,nogmaals dank je wel daarvoor!
Patricia en haar moeder (Ineke) gaven de workshop aan de hand van Magnolia Ink Magazine nr 3 2011.
Iedereen kreeg een pakketje met scrappapier,emblisshements,bloemen en een stempelafdrukje.
Ik heb alleen een ander stempelafdrukje gebruikt,want in eerste instantie bleef de inkt steeds vlekken bij mij; van het stempeladrukje dat we gekeregen hadden en dat vond ik jammer maar niks aan te doen aangezien iedereen een andere techniek gebruikt om stempels mee in te kleuren.


Omdat ik nog niet alles af had op het einde qua afwerking (maar wel de grote lijnen); ben ik er gisteren nog aan verder gegaan.
Met name het boekje wat in het vakantie-koffertje zit heb ik hier thuis gemaakt,want vond dit erg moeilijk,aangezien ik niet vaak met foto's scrap; maar ik vond het super leuk om te maken!
Hieronder de foto's van mijn projectje.















De stempel heb ik ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden en bewerkt met stickles.
Voor het boekje heb ik gebruik gemaakt van kant,stoffen scrapbloemetjes,organza lint, nestabilities,Creatables (vlindertjes) en stanzen van Crealies. Ook nog wat strass-steentjes hier en daar aangebracht. En de tekst Vakantie Rhodos 2011 heb ik met alfabet stickertjes gemaakt.

Als je het leuk vindt om de foto's van die dag te zien kan je een kijkje nemen op mijn facebook pagina; of op A Scrappers Day Club wat Patricia heeft opgericht.


10 opmerkingen:

  1. ooo wat gaaf meis :D:D je boekje is echt super leuk geworden.. ben blij dat je het leuk vond ;) en wie weet ga je vaker nu met foto`s aan de slag?
    Vond het heel leuk dat je er was!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi koffertje! Heel leuk gedaan en fijn dat je zo'n leuke dag had!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een leuk foto-koffertje.
    Echt heel knap en leuk gedaan!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke workshop heb je gedaan en het resultaat is gewoon prachtig !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het super mooi geworden, ik moet het koffertje nog afmaken het boekje heb ik klaar.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw kimmie hij is super mooi geworden hoop dat je er volgende keer weer bij bent grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi

    hij is erg leuk geworden!
    je album is ook erg leuk geworden!

    ik heb mijn koffertje ook klaar moet nog foto's maken maar was te donker!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouw schitterend koffertje kim
    echt super
    je minialbum is ook erug goed gelukt:D
    ben een beetje laat met reacties geven overal maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen he:P
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet er echt gaaf uit ,helemaal geweldig
    fijn dat jullie zo`n leuke dag hebben gehad.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...