zondag 19 december 2010

Toreads!

Hallo allemaal!

Zoals jullie weten (of nog niet weten) ben ik nu al een tijdje werkzaam op een andere locatie.
Ik werk daar nu tijdelijk in de functie van huismeester/gastvrouw en dit is erg leuk en afwisselend om te doen!
Ik ben ook super blij dat ik daar zo goed ben opgevangen, dus heb t ook erg naar mijn zin!
Maar we hebben vorige week kerstviering gehad wat heel erg gezellig was,en een collega van mijn "oude " werkplek had een 5 tal kaarten van de toreads bij me besteld,maar omdat ik haar niet meer zo vaak zie heb ik deze ook pas vorige week kunnen geven.
En ben nu pas in de gelegenheid ze met jullie te delen.






Ondanks dat er in Nederland en waarschijnlijk ook in andere landen heel wat sneeuw uit de lucht valt,en het niet raadzaam is om nu de weg op te gaan als het niet nodig is en heel wat mensen verplicht binnen zijn moeten blijven, hoop ik toch dat jullie een leuk weekend hebben gehad!
En voor dat wat er nog rest van de avond,wil ik jullie allemaal een hele fijne avond wensen!


3 opmerkingen:

  1. mooie leuke kaartjes zijn het
    fijn dat je het zo goed steld
    liefs natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaatren kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow all of these are just gorgeous! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...