zondag 23 mei 2010

Ajax

Hallo allemaal;

Ondanks dat ik het weekend heb gewerkt en tijd heb doorgebracht met mijn vriend heb ik toch nog de kans gehad om een kaartje te maken.
Een collega van mij had een kaartje besteld en vroeg of het mogelijk was om een ajax kaartje te maken.
Daarom heb ik 2 challenges uitgezocht waar ik aan mee wil doen en een kaartje gemaakt met de kleuren, rood, zwart en wit.
Het Ajax- plaatje heb ik gezocht op internet.
Het scrappapier is van Papermania The Big One Clare Curd's Signature Range; wat ik bij de afgelopen paar kaartjes vaker heb gebruikt,al is het in een andere kleur.
En ik heb 3 rode knoopjes erop gezet met zwart Madeira borduurgaren.

De challenges waaraan ik mee wil doen:


4 opmerkingen:

  1. A great card, love the bold colour scheme too, thanks for joining us at Truly Scrumptious,
    Angela x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is really striking Kimmie, I love the bold colours. Thanks for joining us at TS.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaatje kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a great card for the Lala Land Crafts challenge this week! Love the color combo!

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...