maandag 8 maart 2010

Lucky Green - Just for you!

Hallo allemaal


Ik heb een drukke week achter de rug.
Heb veel moeten werken, ben een aantal keer gaan sporten, had met een vriendin afgesproken vrijdagavond en gisteren heb ik een andere vriendin geholpen met verhuizen en gisteravond ben ik met weer een andere vriendin en haar moeder naar toneel geweest hier in het dorp.
Dat toneelstuk heette "Echtgenoot te Koop" en werd uitgevoerd door toneelvereniging de roeze koille uit Cadier en Keer.
Het was echt een super stuk. Heb me kapot gelachen! (Maar ik leef nog)...
Dus als er iemand van toneel houdt en hier in de buurt woont dan is dit zeker aan te bevelen! Volgend weekend is er weer een voorstelling.
Ik ben zelf al een paar jaar aan t denken om bij toneel te gaan;maar de toneelvereniging waar ik me in eerste instantie voor had willen aanmelden waren me vergeten en lieten me pas 2 jaar erna weten dat ik me kon aanmelden (dit kon bij hun alleen tijdens de jaarvergadering)...dit heb ik toen toch niet gedaan,want als ik 2 jaar lang moet wachten eer ik bericht krijg heb ik zoiets van dan laat maar...maar wie weet, als ze weer iemand nodig hebben bij bovenstaande toneelvereniging zouden ze me benaderen...
Wanneer dit het geval zal zijn horen jullie hier meer over!

Maar nu even wat anders...Om even terug te komen op afgelopen week.
Ik was afgelopen donderdag nog naar Lucas in Vroenhoven (Belgie) geweest omdat daar "open inloopdagen waren" en boven op alles 10% korting kwam...
Er ontbraken nog 19 Coloursoft Derwent Kleurpotloden eer ik ze compleet had; en heb dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn kleurpotloden serie compleet te maken.
Ik heb ze dus nu alle 72 en ben echt helemaal happy ermee!



Vanavond ben ik weer in de gelegenheid geweest om een kaartje te maken.
Hiervoor heb ik weer diverse challenges bij elkaar gezocht:



Zoals je bij een van de challenges kan zien heb ik veel met de kleur groen gewerkt!
2 verschillende kleuren groen cardstock; en 2 soorten scrappapier in verschillende tinten.
Bij de basis heb ik scrappapier gebruikt van t merk Me&My Big Ideas Speciality Cardstock en hierop een soort van stikseltje geborduurd met patroon van In Stich'z edgy borders templates.
De overige scrappapiertjes wat je ziet zijn van My Minds Eye.
Verder heb ik een randembossingpons gebruikt; een soort van kanten lint (van Intratuin), organzalint, strass-steentjes, 1 brad, en 1 knoopje vastgezet met scrappersfloss.
Magnolia Stempelafdrukje ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden, en op de vleugeltjes heb ik wat stickles aangebracht om ze wat te accentueren zodat ze wat meer opvallen.


















12 opmerkingen:

  1. je kaartje ziet er weer super uit hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een hele gezellige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi kim
    wat een schitterend kaartje heel erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo dat is een mooie kaart zeg!!!

    groetje smildred

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart hoor, prachtig die groene kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Kimmie
    Een prachtige kaart, en fijn dat je meedoet dij Marianne Design challenge blog

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart zeg Kim! Leuk dat je meedoet met de challenge.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Kimmie.
    Wat een heerlijk ondeugend kaartje.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Kim,
    wat een leuk en stoer kaartje :)

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stoer kaartje!

    groetjes, Ilona Stempelona

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Kim! Hele lieve afbeelding. Bedankt voor het meedoen aan DU2DS!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute Tilda card!
    Thank for playing along at Delightful Sketches and Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...