dinsdag 17 november 2009

Zomers kaartje met plaatje van The Greeting Farm.

allo allemaal;

Gisteren had ik een leuke sketch gezocht op Cutie Stampers voor challenge 29 en deze wil kan ik leuk combineren met Anyone For Anya  challenge  Getting Round To It.
Omdat ik het patroon van de easelcard zo ontzettend leuk vind heb ik besloten om er een easelcard van te maken.
Ik heb gekozen voor vrolijke kleuren,want omdat we nu onze opdrachten van de kerstkaarten hebben afgerond kan ik weer wat dingen voor mezelf maken.
Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van scrappapier van "by SCRAPPY CAT".Dit is dubbelzijdig, dus het halve rondje heb ik van de andere zijde gebruikt. Verder hierbij de teksten gemaakt in Microsoft Office Word 2007. Heb een rand-embossingpons voor het groene stukje gebruikt en heb sinds afgelopen zaterdag de Flower Punches van Nellie Snellen in mijn bezit dus deze gelijk uitgeprobeerd en dit is dus het resultaat.Heb ze vastgezet met paarse brads in de vorm van bloemetjes.
Persoonlijk vind ik het embossen van deze pons niet zo goed opvallen,maar ben benieuwd naar jullie mening hierover?












































Heb hierbij een stempelafrukje gebruikt van the Greeting Farm, deze heb ik ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden en ben er als laatst over heen gegaan met de Coloursoft Burnischer wat een soort vernislaagje over de gekleurde delen legt.
Als laatste ben ik alle stempellijntjes nagegaan met een zwarte fijnlijner omdat ik dan het plaatje wat meer naar boven haal.

12 opmerkingen:

  1. wow wonderful! I love the cute girl! Nice Card!
    Thanks for stamping with Cutie Stampers!

    hugs Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi kim
    wat een snoezig kaartje heb je gemaakt zeg
    hoe maak je dat model? vind het wel een erg leuk modelletje:)
    mijn emailadres is
    chantal_vandervelde@live.nl
    ik heb niet meer zoon cboxje heb hem verwijderd omdat er allemaal rare berichten instonden:(
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeej Meid!!

    Wat een super leuke kaart heb je gemaakt zeg!
    En nog bedankt voor je berichtje in mn cbox!
    Dus jij heb het begin van carnaval gevierd? Tenminste dat is toch de 11e van de 11e? hahaha

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute card you have made. Your colouring looks great!

    Hugs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute card!! Cute image!!! Your coloring is great..
    Thank you for joining us at Colour Create.
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super card, Kimmie!! Very nice! Glad to see you at Delightful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Kimmie! Such a fabulous Easel Card. Great take on the sketch. Thanks for joining us at Cutie-Stampers. Hope, we will see you again next week.

    Hugs, Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A lovely wintery card. Thanks for joining us at Delightful Sketches.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is such a beautiful card! thanks for joining us at Delightful Sketches.
    hugs,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje, dit stempeltje heb ik zelf nog niet maar ik ga hem zeker aanschaffen, hij doet het erg leuk bij dit papier!

    Love from AFA!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bedankt voor je lieve berichtje. even bij jou neuzen! en ik zie ontzettend mooie kaarten!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastic card, thanks for playing along with Delightful sketches
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...