Volgers

donderdag 3 november 2011

Christmas is coming!

Hallo allemaal!


Gisteravond is mijn vriend weer voor zijn werk voor 10 à 14 dagen naar een booreiland vertrokken en hij verblijft momenteel op Seafox 2.
Ik ben dus gisteravond op zoek gegaan naar wat challenges waar ik met dit kaartje aan wil meedoen:





Ik heb voor dit kaartje goud metallic cardstock gebruikt,en het vintage papier is van 1 van de vintage blokken van de Action. Het stempelafdrukje van Magnolia is weer ingekleurd met Copic Markers en de Watercolour Markers van Papermania en bij het "bont" heb ik wat glittereffect aangebracht met stickles.
Verder heb ik bij deze kaart gebruik gemaakt van Nestabilities, Creatables van Marianne Design, een knoopje van Joy-Crafts; organzalint, pins en Eye Catcher's voor de verouderingseffecten aan te brengen.
De tekst heb ik gemaakt op de computer met een tekstverwerkingsprogramma.

Ben zelf wel blij met het resultaat!
Jullie ook?!?

Voor nu wens ik jullie allemaal welterusten en een fijne dag morgen!!!




8 opmerkingen:

  1. En wat een lief pakje heeft ze aan.
    Bijzonder kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief kaartje hoor... balen van ralph zeg maar hij is vast snel weer terug!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou je mag er trots op zijn hoor super kaartje
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zijn een heleboel uitdagingen !! veel succes met deze mooie kaart zou het toch wel moeten lukken, nietwaar ?
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het kaartje prachtig, daar maak je wel een kans mee. Misschien wil je mijn blog ook eens zien, je bent van harte welkom.
    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Kim,

    wij hebben ook nog een Challenge waar je aan mee kunt doen. Misschien vindt je dat wel leuk.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje en als ik het goed begrijp heb je het huis voor je alleen en dus veel knutseltijd :)
    Geniet van de rust !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen